Aanmelden

dd-mm-yyyy

Voorkeur(en)

Motivatie

Aanmelden Beachvolleybal
Bezig met versturen

De voorbereidingen voor het Dorpsfeest Hoogland zijn alweer in volle gang en we kijken uit naar het Dorpsfeest Hoogland in het weekend van 18 tot en met 21 september 2025!

Ook dit jaar organiseert het Dorpsfeest Hoogland de Creatieve Straat. Hiermee bieden we u de mogelijkheid om uw zelfgemaakte creaties, minimaal 75% van uw aanbod, te tonen en te verkopen. Daarnaast bieden we enkele goede doelen de kans hun doelstellingen duidelijk te maken. Wij vinden het erg belangrijk om de goede doelen ook een mooie plek op ons Dorpsfeest Hoogland te geven.

Dit jaar zullen er voor zowel de zaterdag als zondag 40 kramen beschikbaar zijn. Hierdoor kan het zijn dat niet aan alle inschrijvers een kraam kan worden toegekend. Indien het aantal inschrijvingen hoger ligt dan het aantal beschikbare kramen, dan kunnen wij u op de wachtlijst plaatsen.

Het volgende is van belang:

  • De Creatieve Straat wordt gehouden op zaterdag 20 en zondag 21 september 2025. Meer informatie over het Dorpsfeest Hoogland vindt u op www.dorpsfeesthoogland.nl;
  • U huurt een marktkraam met een achterzeil en twee stoeltjes op een speciaal ingericht gedeelte van het feestterrein;
  • Kramen m.b.t. goede doelen/stichtingen kunnen maximaal 1 dag een kraam huren. Dit om zoveel mogelijk goede doelen en stichtingen een kans te geven om hun boodschap te verspreiden;
  • Aanbieders van creatieve waar en aanbieders van workshops/demonstraties kunnen ervoor kiezen om 1 of 2 dagen een kraam te huren;
  • Het inschrijfgeld bedraagt €30,- per dag en €55,-  voor 2 dagen;
  • Het inschrijfgeld dient voor 24 augustus 2025 te zijn overgemaakt. De gegevens hiervoor ontvangt u bij de bevestiging van uw inschrijving. Na betaling kunt u uw kraam tot en met 12 september 2025 annuleren, door middel van een schriftelijke opzegging. Uw kraamhuur wordt zo spoedig mogelijk retour gestort, minus € 10,- administratiekosten.
  • Indien u na de genoemde datum en tijd annuleert, zijn wij genoodzaakt de kosten voor de kraamhuur alsnog in rekening te brengen.

 

Heeft u interesse? Vul onderstaand inschrijfformulier in en upload een foto van hetgeen waarmee u in de Creatieve Straat wilt staan. De commissie bekijkt de foto’s om te beoordelen of uw kraam in de straat past en om ervoor te kunnen zorgen dat er voldoende diversiteit is.

De inschrijfperiode loopt tot en met 30 juni 2025. Uiterlijk medio juli 2025 ontvangt u van ons een schriftelijke bevestiging van uw inschrijving. Zonder deze bevestiging bent u niet ingeschreven. Indien u op 1 augustus 2025 geen bericht heeft ontvangen m.b.t. uw inschrijving dan kunt u contact opnemen via creatievestraat[@]dorpsfeesthoogland.nl. (haal [ ] uit het mailadres, deze staat er om spam te voorkomen).

Aanmelden Creatieve Straat
Vereniging/Goede doel 1 dag kiezen, indien geen voorkeur dit ook graag vermelden

Maximum file size: 8.39MB

Graag ontvangen wij een foto van uw kraam en creaties. Op basis van deze foto beoordeelt de commissie of uw kraam met creaties bijdraagt aan voldoende diversiteit binnen de Creatieve Straat.
Bezig met versturen

Help jij mee als vrijwilliger bij Sterrenslag?
Lijkt het je leuk om zaterdagmiddag 20 september 2025 van 12:00 tot 16:00 uur als jurylid te helpen bij de spellen van Sterrenslag? Meld je dan hier boven aan als vrijwilliger voor sterrenslag of stuur een mail naar sterrenslag@dorpsfeesthoogland.nl

Thema 2025: ‘Een race tegen de klok’
JOHO! organiseert dit jaar weer Sterrenslag en het belooft een spectaculaire editie te worden! De start is op zaterdag 20 september om 12.00 uur.

Doe mee met een team!
Willen jullie dit feestje met ons vieren als deelnemend team? Kom dan naar de inschrijfavond op vrijdag 29 augustus 2025 in Café Bar De Kolkrijst in Hoogland.
Vanaf 19.00 uur delen we volgnummerkaartjes uit aan de mensen die al in de rij staan.

Om 20.00 uur starten we met inschrijven, op volgorde van de nummers. Net als andere jaren geldt: wie op tijd is, heeft de meeste kans op een plekje. Er is een maximaal aantal teams, dus vol = vol. Als je pech hebt, kom je op de reservelijst.

Teaminfo:

  • Een team bestaat uit 6 tot 10 deelnemers
  • Minimaal 16 jaar oud, of jonger onder begeleiding van een ouder
  • Kosten: €70,- per team, contant en graag gepast meenemen


Neem een ingevuld inschrijfformulier mee om het inschrijven soepel te laten verlopen.

Klik hier om alvast het inschrijfformulier te downloaden en vul het thuis al in.

Vragen? Mail naar: sterrenslag@dorpsfeesthoogland.nl